Medlemsförmåner

Sektionerna

AKTUELLT

SNART VÅR

Aktiviteterna börjar så smått att starta upp på Jägaregården.

Jägarebladet februari:

Klicka här

Företagsskytte

Varje år kommer ett antal företag och genomför trivselaktiviteter för anställd personal. Föreningen har ett koncept där deltagarna får skjuta med hagelvapen mot lerduvor och med kulvapen mot skidskyttemål. Oftast delas personalen in i olika lag och skjutmomenten blir som en tävling och efter genomförda moment så koras bäste hagel- respektive kulskytt. Detta är ett mycket uppskattat skytte som lockar till många skratt och applåder.

Företagsskyttet blir för många första bekantskapen med hagelskytte mot lerduvor.

Vissa företag lånar föreningens klubblokal för att genomföra t ex konferens eller internutbildning. Föreningen har även kontakt med flera karteringsfirmor som kan leverera både fika, lunch och middagsrätter. Kostnaden för företag är beroende på antal personer, och hur mycket var och en skjuter.

För bokning eller förfrågningar kontakta Sven Rylander 070-54 53 997.

För medlemmar